poniedziałek, 13 lutego 2012

podsumowanie ferii

Ferie uważam za udane. Podsumuje je w skrócie.
Choć ferie zaczęły się 30 stycznia, ja zaczęłam je 29 ponieważ już w tedy wyjechałam:
  1. 29 styczeń-wyjazd do szczecina
  2. 30 styczeń-wypad na miasto, małe zakupy i zapiekankę
  3.  31-3 styczeń-ogólne leniuchowanie w domu u kuzynki, dużo śmiechu, żartów, oglądanie telewizji, przeglądanie stron internetowych, oglądanie zaległych odcinków seriali itp. (moja kuzynka ferii nie miała, te wszystkie czynności robiłyśmy kiedy ona była w szkole.)
  4. 11 styczeń-ponowny wypad na miasto, wieczorne pieczenia ciasta
  5. 5 styczeń-powrót do domu do Rumi
  6. 6 styczeń-odpoczynek po podróży, leniuchowanie
  7. 7 styczeń-ogólne leniuchowanie o niezdrowe jedzenia-pizza, chipsy i pepsi
  8. 8 syczeń-nieudany wypad do kina, wizyta w ulubionej kawiarence
  9. 9 styczeń-tym razem obejrzany film i ponowna wizyta w kawiarence
  10. 10 styczeń-skończenie gazetki sportowej na w-f
  11. 11 styczeń-urodziny i wypad do galerii-duże zakupy
  12. 12 styczeń-odrobienie prac domowych i przypomnienie sobie kilu ostatnich lekcji(dno.)

To chyba wszytski co robiłam w ferie.
Pozdrawiam, zajrzę tu jeszcze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz