niedziela, 12 lutego 2012

Wypad na plażę

Witam ponownie, dziś z siostra paulina i moim tatą byłam na plaży-w zimie. pierwszy raz w życiu w końcu udało mi się uprosić mojego tatę, żeby mnie tam zawiózł, od urodzenia mieszkam na pomorzu a nigdy nie było mi dane być na plaży zimą.
Porobiłam kilka zdjęć:




Różnego rodzaju krajobrazy, mijane przez nasz samochód ;PP




 Takie moje różne fotki, robione podczas jazdy w samochodzie, jakość nie jest zbyt dobra, bo ciągle coś trzęsło i ogółem przeszkadzało.






To jest morze, na pierwszy rzut oka na nie nie wygląda, byłam bardzo zdziwiona, mało, ale widać linie morza z niebem, wytężcie wzrok to zobaczycie ;PP powodzenia życzę ;*
 



Chodziłam po morzu bez przeszkód było fajnie i najważniejsze niebezpiecznie ;PP

A teraz takie różne zdjęcia ;P


u
Coś ala Michale Jackson










Zdjęcia są pomazane i niewyraźne, strzelałam dziwne miny, bo mi zimno było, ale fajnie. oby więcej takich wypadów.























Przepraszam za ogólna jakość estetyczna notki ;P jest robiona na gorąco, że tak powiem, jest już późno, a i ja jestem zmęczona no i do szkoły jutro ;//
Pozdrawiam pa! ;**








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz